och så var det måndag igen....

Ja, då var det måndag igen då! Veckorna rullar på, och de sista som är kvar av detta år kommer nog gå jättefort kan jag tro. Har många roliga ting inplanerade nu... Men först lite om helgen!

I fredags åkte jag och älsklingen upp till Sundsvall för att hälsa på familj och vänner. På fredagen åt vi middag hos syster och sedan byssade jag iväg karln till grabbarna för att ha en mysig kväll med syster och småtrollen. I Mars så blir dom tre stycken syskonbarnen. Syster ska få en till liten knodd :)

På lördag åkte vi och hälsade på mamma och pappa en sväng och sedan blev det tjejkväll hos syster med "sexparty". Haha, vad vi hade roligt! Och trevligt var det att träffa Lena som jag inte träffat på länge, och även KnnnubbisBea också :)

På söndagen fotade jag lillmyran och sedan åkte vi en sväng på dollarstor för att kolla läget. Stort och fint! Känndes lite som att komma in i en mindre variant av Ullared fast med MYCKET mindre och sämre utbud av produkter. Kan tänka mig att det går bra för dem.

Efter Dollarstore åkte jag och fikade med Magda som jag verkligen inte träffat på länge!! Tror det var under mitt sista år på gymnasiet som vi sågs sist. Men det var mysigt och trevligt. Hoppas det inte dröjer lika länge igen tills nästa gång vi ses bara!!

Efter fikan bilade jag och älsklingen hem igen. Väl hemma hann jag knappt med att se ett helt avsnitt av Sons of anarchy innan mina två blå slog igen. Så sjukt trött, men det är ju en sådan bra serie så jag fick verkligen kämpa med att hålla upp ögonlocken för att inte sova bort något!! Någon annan som brukar titta på det?

Oj, det blev ett långt inlägg detta. Får ta roligheterna någon annan gång. Så tråkigt med långa inlägg då jag inte har några bilder att bjuda på.

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: bea

http://www.partylite.se/sv-se/pages/onlinecatalogs/onlinecatalogs.aspx

där kan du kolla på produkter och priser, vill du ha doftljus så får du komma o lukta nästa gång du är uppe :)

2011-11-23 @ 00:27:59
Postat av: bea

Önskelista (hittils) : Snuttefilt, barnvagnsgrej sån där som man kan sätta fast tvärs över barnvagnen med figurer på vet du va ja menar ? kolla om dom har nån typ av vyssanlulltassar (man sätter dom under sängbenen så att sängen kan gunga lätt), dom kostar 279kr hemma, dyrt :S Bebisöverkast om de finns till spjälsäng. Måste kolla vad de kan vara för mått, 1m nått x 70 kanske..

Alltså:

1. vyssanlull /hemma kostar ca 279

2.barnvagnsgrej med figurer (om dom har nån billig fin/okej)/hemma kostar ca 99-139kr

3.snuttefilt /hemma ingen aning, Den måste vara mjuk o go.

4. spjälsängsöverkast



neutrala färger, hittar du nått som du tror ja vill ha eller kan behöva RIIING. De är inte så jätte stora saker direkt så om du hittar detta så hoppas ja att de kanske ryms? Kommer säkert på nå mer..

2011-11-23 @ 00:38:09
Postat av: bea

SHIT just ja, de viktigaste av allt. sån där badhanduk med huva till bebisen ! Sånna skulle ja behöva. har ingen alls. beroende på pris o vad du hittar så skulle ja nog behöva 2-3 kansek.. Får se vad de kostar. Men du kan väl ringa nåå ?

2011-11-23 @ 00:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0