Promenad

Shit vad det börjar mörkna snabbt ute efter klockan tre-fyra. Tur jag och grannen hann gå en promenad innan. Nog har jag reflex till vagnen och mig själv, men trycker ändå inte att det känns kul att traska runt i mörkret.
 
Blev en kort och härlig promenad på ca 2 km. Vi har så mycket backar här, så även om den är kort så är den ganska intensiv, lilla slingan jag brukar gå :)
 
Igår blev det en liten längre sväng, med andra grannen. Då gick vi ca 3 km. Så skönt att komma ut lite och röra på sig. Kul med sällskap också :)
 
Nu ska jag passa på och virka lite beställningar jag fått, medan lille man sover. Haha, jag låter som en gammal tant, men det är faktiskt kul :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0