Squats

Är nu inne på femte dagen av "30 dagar squats". Än så länge går det jätte bra, men börjar smått gruva mig för fredag, då jag ska göra 100 stycken.
 
Idag har jag gjort 70 stycken och det känns verkligen i benen kan jag lova! Har även kört en del med Frank i famnen och han tycker det är super kul. För er som tycker denna övning inte ger något, kan jag rekomendera att prova med en cirka tio kilos bebis i famnen. Om det inte tar något då, så utför ni garanterat övningen helt fel!
 
Kommer snart behöva införskaffa mig liniment så jag kommer kunna ta mig ur sänken på mornarna och förfölja mitt träningsscema.
 
Åhh, tycket det är så skönt och roligt att jag hittat en träningsövning som verkligen passar mig och som jag kan göra både med och utan Frank. Dessutom är det oerhört roligt och sporrande när jag känner hur mycket det tar på kroppen. Nu väntar och längtar jag tills det även börja synas i spegeln. - Heja, heja Mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0