Dag 7

Inatt sov jag otroligt dåligt pga mardrömmar och att det blåste så mycket ute. Drömde att det var beväpnade rånare som gjorde inbrott i huset. UFF! Inte blev det bättre av att Krille inte var hemma och jag halvsovandes drömmde att den pendlande blomkrukan ute på balkongen var en av rånarna. Haha, låter säkert jätte roligt att läsa,  men det var inte så roligt inatt!
 
Idag har Frank varit väldigt mammig. Inget annat har dugit än att blivit buren. Han totalvägrade sitta på golvet och leka, även om jag satt med honom. Just nu ligger han och sover för andra gången idag. Trött liten kille idag! måste nog snart väcka honom så han sover inatt.
 
80 squats är gjorda med Frank på magen. Fick dock ta en längre paus efter 30, då Frank inte var på humör. Men sen körde vi på igen :)
 
Nu ska jag titta till min lilla prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0