Solle

Vilken härlig Alla Hjärtans helg jag haft!
På lördagen bilade vi upp till Sollefteå för att lämna Frank hos sin Farmor och "Dante". Sedan åkte jag och mitt stora hjärta upp till Hallstaberget och chekade in. Jag fick en 30 min massage innan vi gick på spaet för att bubbla och basta till den fina utsikten. Följt av middag, melodifestivalen och sedan så råkade vi sova förbi Björn Rosenström som spelade. Vi skulle bara vila en liten stund och vipps så var det morgon. Men skönt var det att få sova och att få vakna på morgonen av sig själv. 
 
På söndagen åkte vi och hälsade på Franks farfar innan privatshopping i butik Primo Donna som egentligen hade stängt. Jag fick med mig en stor kasse med fina kläder hem. Jag säger det igen, har ni inte varit dit än så åk dit! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0