Semester

Den 22:a mars for vår lilla familj till Gran Canaria, Taurito för lite semester. En underbar vecka tillsammans med mina hjärtan!

Fint hotel, god mat, bra väder, många aktiviteter på hotellet och en dagsutflykt till Palmito djurpark. - underbart!

Att resa med en liten ettåring gick över förväntat bra! Frank skrattade under start och landningen och skötte sig jätte bra under den långa flygresan. Enbart en liten stund på hemresan blev det lite gnäll då "mamma" och "pappa" inte var tillräckligt snabba fram med maten.

Födelsedag

Tusen tack för alla gratulationer till Frank!

Vi har haft en bra dag, som började med paketöppning i sängen.

Sedan åt vi frukost hela familjen, busade massor och tog en tupplur på två timmar innan vi for till ankdammen.

Superskoj tyckte Frank det var! Dom var så närgången att Frank fick både klappa några och mata dem direkt ur handen.

Nu sover han gott sedan två timmar tillbaka. Imorgon ska vi upp tidigt då vi styr näsan mot huvudstaden och sedan vidare på lite semester.

Frank 1 år

Idag klockan 17.09 för precis ett år sedan föddes vårt älskade hjärta Frank! Den vackraste vi någonsin skådat, den charmigaste vi någonsin träffat, den gladaste vi någonsin mött och den underbaraste som finns!

Grattis på din dag älskling!

Vaccination

Det finna en fördel med att snön kom tillbaka. Frank får åka pulka igen. Myspys, säger Frank:)

Igår var vi och tog vaccin på Frank. Jag var jätte nervös innan och trodde han skulle bli ledsen då han börjat blivit så stor och medveten om allt. Men den känslan fick jag äta upp! Frank kollade kaxigt på när sköterskan tog sprutan i armen på honom. Inte ett ord eller pip kom från Frank. När sköterskan sedan skulle sätta på ett plåster, var Frank lika snabbt där och ryckte bort det. Plåster är för veklingar, tycker Frank. Haha!

4 år

Tänk vad tiden gått fort, men så mycket vi hunnit med! Idag firar jag och min underbara Kristian 4 år tillsammans! Kärlek vid första ögonkast och du får fortfarande mina fjärilar i magen att dansa.

Tack för alla dessa år och fler ska det bli!

Strandpromenad

Det blev en promenad ner till vattnet idag :)

Vårväder

Vilket härligt väder! Vi har varit ute sedan halv tio och nu sover Frank gott i vagnen. Tänkte passa på och gå på en promenad undertiden :)

Spännande med löv och pinnar å finbesök fick vi av en grannkatt också :)

Vårtecken

Idag blev det en till promenad. Så härligt väder ute!

Vi stannade till på dagis och hälsade på, gungade lite och hälsade på Sandra och Liam. Supermysigt!

Hittade även ett fint liter vårtecken. Tussilagon har börjat blomma :)

Kundkorg

Igår när jag följde med mamma på affären fick jag en alldeles egen kundkorg. Den är super rolig att plocka i och ur grejor i. Nu kan jag tillexempelt fylla den full, dra med den bort till trappen och kasta ner allt. Slipper jag liksom krypa flera gånger. Tack mamma vad du underlättar mitt arbete! // Frank

Bebismys

I helgen har vi haft riktigt bebismys! I fredags var vi till min fina vän Bea och beundrade lilla Ewelina - Så liten och söt!

I lördags styrde vi mot Umeå för att träffa Franks kusin Elli med familj. - huga, också så liten och söt!

Idag har jag och Frank varit på promenad med grannen. Underbart väder ute, nu måste det ändå vara vår!

Till middagen fick vi besök av mina föräldrar. Krille bjöd på goda LCHF-burgare. - underbart gott!

Nu trillar mina ögon igen. Natti Natti!

Imorgon är det Fredag!

Denna vecka har verkligen gått fort! Nog har vi hunnit med en hel del, men vart tog tiden vägen?

I måndags var vi bara hemma och myste på. I tisdags åkte jag och Frank till birsta med min mormor. Efter birsta åkte vi hem till mormor och fikade. Frank hade jätte roligt åt mormors katt, Curry! Han jagade honom genom hela hallen och vardagsrummet.

Efter besöket hos mormor for vi vidare hem till Franks mormor och morfar. Vipps så hade hela dagen gått och det var dags att åka hem och sova.

Onsdagen spenderade vi tillsammans med Victoria både på birsta och hemma hos henne.

Idag har vi grejat på lite här hemma, busat massor, varit och fixat pass, myst och gått på en promenad.

Imorgon är det fredag! Då ska vi hälsa på min kära vän Bea som fick en liten prinsessa för drygt två veckor sedan. längtar så efter att få träffa dem!

Morgonmys!

I helgen var det jobb som stod på schemat, så imorse myste vi extra mycket och tog igen det vi missade i helgen.