Första dagen i skolan

Första dagen i skolan avklarad. Riktig hvfoto stil var det på den, med fika och schema utdelning. 
På något konstigt vis hade jag och Bea hamnat på två kurser under samma dag och samma tid, men på olika platser. Hur skulle det gå till, ska jag dela på mig själv? Nä lite prat med syon och en till kursanmälan, och sedan var dagen slut.

Halv fem åkt jag ner till dance world och hjälpte Matts i receptionen att ta emot nya anmälningar och pricka för eleverna till kurserna.
Anmälde mig själv också till klassisk balett på lördagar klockan 11.00. Få se hur det går, jag som brukar ha så svårt att komma ur sängen på morgonen ;)

Sex and the city på tven nu, ska nog krypa ner i soffan och kika lite på det innan jag ska sova.

Sussa lungt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0