Sommaren 2008

Dåså, nu är det snart dags att börja i skolan igen. Klockan 13.00 ska vi fika med ettorna och tvåorna, eller hur dte nu var sagt.

Jaja, sitter och tänker tillbaka lite på sommaren. Känns som om ag inte hunnit med allt som jag hade velat gjort, men lite ha jag hunnit med iaf :)

Kvällsbadat
Grillat (a lot of time)
Fiskat
Borgvattnet
Fyllt år
GF
Top model sweden search (top tio)
Jobbat (to mutch)
Stugan
Cheer camp
Sthlm
Miss earth (trea)
Lillprinsen på besök
Sidsjön (matat "kalleankorna" med ögonsternarna)
Tränat
Backat in i ett träd
Party natten lång
Film (somna för det mesta)

Ja, listan kan göras låg då man är spontan och gärna hittar på saker och ting. Men jag måste säga att varje gång det varit finväder så har jag antingen jobbat eller varit på väg någonstans och suttit i en bil eller tåg. Så vart sommarvädret tagit vägen vet jag inte riktigt. Men jag hoppas på en utlandsresa snart så jag få njuta av finväder, bad, shopping m.m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0