Det rullar på bra

Tjeniksen!
Nyss kommit hem från att varit uppe i sidsjön och provat ut kläder till fotograferingen på torsdag.. FY VAD DET KOMMER ATT BLI KALLT! Ska ha en vit jättefin klänning på mig, barärmar och allt och på de så ska vi fota utomhus. kallt kallt kallt! Men det kommer att bli fina bilder :)

Sitter och väntar på att min käre vän kicki ska ringar och säga att jag ska komma och hämta upp henne. Hon ringde tidigare idag och frågade om hon fick följa med på juniorernas träning, och det är klart hon får det!

Seniorernas nya dans blir kanonbra. Bra jobbat Emma, och självklart alla vi seniorer! Det fortsätter att rulla in nya medlemmar, och vår ordförande har sagt att vi snart inte kan ta in fler dansare. Tänk så många är vi :) Roligt!

Igår satt jag uppe sent och byggde på uppställningar och koreografi till båda dansgrupperna. inte lätt att bygga en formation som 25-30 st ska vara med på, och som ska vara oberoende av om alla är där eller inte. Den ska dessutom innehålla gymnastik, akrobatik, hopp och dans. Men jag lyckades, så nu återstår det bara att se hur det blir in real life :)

Det rullar på bra med dansuppvisningar för mina och Fridas juniorer. I lördags gjorde de ett toppenjobb på tävlingen, och Dance World var riktigt nöjda. I helgen väntas det en och annan dansuppvisning till :)

Nu ska jag hämta Kicki.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0