Körslagets Trailer

Tjeniksen!
I fredags i samband med reklampausen till idolfinalen så hade trailen premiär. Wiie, det blev ju riktigt bra, men vart är jag? Det kan man fråga sig, men jag är en av alla dem som sitter i publiken, och om man tittar riktigt noga så kan man se mig med mitt långa blonda hår.



Har slagit in julklappar hela dagen med mamma, och upptäckte till min förtvivlan att jag inte är färdig med alla. Så nu i veckan måste jag ta en liten sväng på stan för att fixa det sista.. Ooohh phu, vad jag har mycket att göra i skolan innan lovet också. Miljoner med bilder som ska fixas och en engelskauppgift  som ska in, samt så måste jag få ordning på fördjupningen i religionskunskapen.

På torsdag har vi julavslutning med föreningen, och då kommer alla föräldrar och kikar på vad deras duktiga små barn har lärt sig under den första terminen :)

Nu ska jag ta och plugga lite innan middagen. Tjingeling!

Nu ska jag ta och plugga lite innan middagen. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hejhej frida! Gud vad glad jag blev när jag hittade din blogg! Vi måste höras mer ju! Är allt bra med dig? Kram Rebecca

2008-12-27 @ 17:48:10
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0