Det är sjukt jobbigt att vara sjuk....

Lördag svepte snabbt föbi sovandes framför tven. Vaknade kl 9.00 imorse och  kunde inte röra mig pga smärtor i magen... Av uttråkning somnade jag om en stund men vaknade ganska snabbt. Så höll det på tills min kära moder ringer mig vid ett tiden, och då var det bara att dra på sig mjukisarna och åka upp till akuten... Iigen!

Efter tre timmar på sjukan fick jag åka hem med smärtstillande. De flytta fram mig i kön till läkaren jag skall till, och förhoppningsvis så blir nästa besök det sista!

Nu är det snart "Singing bee", och sen är det  "En anna del av Köping". Så nu ska jag krypa ner i soffan igen och kika på lite tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0