Kolsyradäppeljuice

Brors tjej fyllde 25 år idag, och det ville man ju fira med lite mys medan bror jobba natt. Så vi tog bilen bort till ica för att köpte alla sortets frukter vi kunde tänka oss ha i en fruktsallad.... Annanas, näää det hör mer till sallad, eller?
Ja guuuva va vi handlade frukt.... Sen måste man ju ha någon form av juice i också... Äpple- och apelsinjuice fick det bli.... Vi brassade vidare och hyrde film, "Flickan i källaren"... Väl hemma hos bror belv jag ställd i köket och göra iordning fruktsalladen... Lite törstig blev jag, och äppeljuicen såg så saftig och god ut.... Men jag han knappt få in den i munnen förän jag öpptäckte att det var fel med den... Men artig som man är svalde lilla jag ändå.... Nä det där lät fel, men det blev av en refläx bara..... Men juicen var iaf jäst, och det smakade som om det va kolsyra i den... Uffa, jag ryser när jag tänker tillbaka på det.

Filmen då.... 13 min, och sedan stod vi inte ut längre! Nää, det va ingen höjdare.... Inte ens en sådan man skulle kunna slummra till så där härligt under äns.

Jaa, vad ska jag nämna mer om denna dag? Det kan man ju alltid fråga sig... Vad är värlt att nämna, och hur mycket kan man nämna? Hmm, ja man vill ju inte vara allt för öppen eller detaljerad....

Va f*n dö då bok j*vel får man till svar efter en söt liten fråga i telefon.... Haha, ja här pratas det om allt mellan himmel och jord och lite där till.... Men va f'n, nu blev det mycket svordommar....

Nä nu ska jag ägna lite mer tid åt sötnöten i telefon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0