Onsdag, snart fredag

Då var det onsdag, snart fredag...

Igår blev det en trip till Birsta med Erik.. Köpte två par nya skor, och sen blev det att prova soffor på Ikea ;P

Idag tog jag mig en lååång sovmorgon och gick inte ner till skolan förän 12. Riktigt skönt med onsdagar må jag säga, men det är lätt hänt att man ligger kvar i sängen alldeles för länge. Men det får man sota för sedan och sitta kvar länge på skolan istället.

Strömavbrott på strömavbrott höll på att göra mig tokig. Speciellt det första eftersom jag inte hade sparat ner arbetet på datorn, och blev tvungen att göra om allt. Suck. Tur man tycker det är roligt det man håller på med, men när ett arbete på tre timmar försvinner så funderar man verkligen på om det är nödvändigt det man gör.... Tre timmar till, och sen va jag så le och packade ihop och gick hem.

Åt, prata i telefon och hämtade bilen... Sen så var det raka vägen till träningen. Lite nya lyft och steg sattes, men det blev inte en sådan intensiv träning ändå. Och imorgon är det "alla hjärtansdag", så nu blir det ingen dans på en vecka, iaf ingen träning.

Nää, jag har nog inga funderingar idag.. Ska gå och ta en dusch nu, och sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0