Lycklig :)


Dålig på att ta mig upp ur sängen på mornarna, men det är lätt hänt när jag förflyttat mig tillbaka till sovrummet där det inte finns något fönster. Kom inte ur sängen förän kl 11 idag, då mamma ringde och frågade om jag var hungrig. Bortskämd på mat när man har mamma och pappa som grannar :P

Ja, idag har det inte hänt all för mycket. Klippt färdigt gräsmattan, efter att bensinen tog slut igår och mamma varit och inhandlat mer, tvättat och varit på träningen en sväng. Just det, satt i intervju i en timme till utagningen till Miss Earth. Så nu ska jag till Sthlm 21/8 och delta i finalen där. Hmm, mammas kommentar var ju lite rolig "neeej, inte en till tävling". Inte för att hon menade något illa med det, men det är jobbigt när dom inte infinner sig inärheten av Sundsvall, och man måste åka långt. Jag erbjöd att jag kunde åka själv eller med någon kompis, men fick till svar att självklart vill hon följa med och kolla.

På träningen så drog jag mina exempel från "Ensam är stark" för en av mina nykära dansmedlemmar. Fick som kommentar att jag låter som en väldigt ensammen person. Kanske är sant, men jag är i alla fall lycklig, och det är det som är huvudsaken! Ja, jag tycker fortfarande det är väldigt skönt att vara singel och inte vara i behov till att hitta någon partner. Jag lever i nuet, och jagar inte framtiden med någon.

Nu har jag äntligen fått lite bilder och klipp från båten.

   
   
    
   


  





Nu ska jag krypa ner i soffan och se en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0