Top model search final

Tjeniksen!
Nu är jag hemkommen igen, och tillräckligt upp vilad  efter resans galej. I top model search finalen lyckades jag ta mig vidare till top tio men sedan blev det inte mycket mer än så. en delad fjärdeplatts kan man säga, men den fick jag dela med sex andra som också lyckades ta sig vidare, utan någon pall placering. Men kul var det iaf :)

Party med brudarna, och visst skrattade grabbarna och kunde inte förstå att vi hade lyckats bli så bra polare på så få timmar :P
Champagne och drinkar till tusen och en trevlig efterfest som... ja, jag inte riktigt hittar rätt ord för. Ena värre än den andra, tuttar dit och tuttar hit med slitzmodeller och allt vad det var. Inte kom man hem till hytten tidigt den kvällen inte. Haha, nu vad det väl inte tuttarna jag tänkte på direkt;)

Nä huva, prata i koder låter barnsligt, men här avslöjas inte allt i detalj. Men bilder kommer så fort jag fått dem.

En träff är i fokus, och minst en av modellerna kommer och gästar mig i Sundsvall under sommaren, om det kan vara intressant att nämna.

Nej, nu ska jag försöka vara duktig och natta i tid. Ska först kika om det finns något trevligt på tv att somna mysigt till.

sussilul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0