Söndag 29/6

Tjeniksen!
I lördags blev det utgång, och tydligen ska jag gifta mig till helgen. Javla tokar, men jag gillar er ändå ;)

I söndags så åkte jag och hämtade Lina och åkte ner på kebab city och köpte lite mat. Begav oss till norra och åt vår fina frukost/lunch.
Åkte sedan hem och hämtade bikinin och begav oss ner till stan igen för att invänta grabbarna grus. Erik p päron erik pung, var du fortfarande full?
efter att väntat på grabbarna i en hel evighet och ett hundratals samtal så insåg vi att de redan var på standen.

- Kör mot tranviken och sedan rakt fram i rondellen, sa Erik som inte hade tid att prata med mig när "pojksinnena" slagit ut.

Undra hur många missade samtal ni måste ha haft, bra fråga!

Hur som helst så svängde vi höger i första rondellen, mot tranviken. Sedan fortsatt vi rakt fram i nästa som vi blivit tillsagda. Hmm, vad hände sedan? Jo rakt fram som Erik sa, men inte fanns det någon strand där som grabbarna grus befann sig på. Nä den jäkeln lurade mig, så jag fick köra runt hela jakla Alnön för att komma dit. Skönt att jag och Lina vann på cubben iaf ;)

När grabbarna ledsnade och begav sig hemåt så stannade jag och Lina kvar för att mysa lite mer på standen.

Efter att Lina doppat sig i havet, vi ätit lite godis och snackat lite oviktigt så begav vi oss hemåt. Kycklingsallad stod nu på menyn, och mumma vad den blev god :)

sockerärtor
sallad
gurka
tomat
röd lök
sötpaprika
majs
stekt kyckling i grillmarinad

Till den goda salladen tittade vi på en av Iren Huss filmerna, Blev lite sugen på bus sedan, men endast dessa barnsliga bilder togs:


Favoritbilden:



Sedan somnade vi som små ovaggade barn i soffan båda två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0