Ensam är stark

Gu så skönt det är att inte behöva tänka eller rätta sig efter någon. Vaknar lycklig och känner att favoritkudden ligger kvar under huvudet, och det är fortfarande lagom varmt under täcket. Kan ligga kvar i sängen så länge jag vill, utan att höra någon säga att jag bör kliva upp eller stanna längre. Slipper frysa i duschen då jag har duschmunstycket för mig själv, och inte heller behöver jag skälla på någon att den inte tagit rätt på disken efter sig eller slängt handduken på golvet.

Huva, njuter av den korta stunden då jag skrattar mig lycklig åt att vara ensamen.

Ensam är stark ibland! 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag ska lägga en isbit i din säng så att det blir lite kallare. Blir till att slänga på sig en overall nästa gång det ska nattas för din del. :)

2008-06-26 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0