Hemkommen och oskadd

Hejsan! Nu är man åter hemma efter en spännande natt i prästgården. Tänkte återkomma om upplevelser och bilder så snart jag lagt in mina bilder, och fått bilderna jag tog med Magdas kamera.

Hemkommen och trött slängde jag mig bara på soffan för att sova en stund. Sedan blev jag tvingad att pallra mig upp för att göra mig klar till att åka på möte på jobbet. Uffa, ville bara sova vidare.

Nja, har inte gjort så mycket annat idag. Hjälpte syster att bära ut lite grejor ur lägenheten. Full rulle med flyttningen nu.

Sedan blev det en ensamen middag, då Erik inte kunde slita sig från datorn för att göra mig sällskap :P Dumma du, ska få igen!

Ja, vad mer? Inte så mycket. Tänkte gå och lägga mig snart så jag kommer upp relativt tidigt imorgon. Tänkte ta en sväng till Birsta kanske, eller iaf stan.


Ta det lugnt där ute, man vet aldrig vad som lurar i mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0