Nu bär det av

Färdig packat? Knappast. I min värld sker allt i sista minuten idag, och det gäller nog det samma för de åtta tjejerna som åker med mig till borgvattnet.

Vaknade 10.00 och ringde till Frida A. Vi är bara sju st vrålar hon rakt ut.. Vi måste fylla platserna! Lilla jag skicka ut sms till alla i telefonboken och frågar om någon ville göra en spontan grej och följa med. Men ingen var det som kunde just idag. 1,5 timme senare kommer jag på att jag kanske borde packa och göra mig klar för avresa, och då ringer telefonen och 
Frida A meddelar att två st till har hakat på våran briljanta ide.

Nu är klockan 12.58, och igår vid denna tid var det planerat att vi skulle bege oss iväg från Sundsvall vid denna tid idag. Men som sagt, sista minuten på hopp gör att vi dröjer en timme längre. 

Nä, nu är det dags för att leta reda på en extra sovsäck och lite glas och bestick, som jag lovat att fixa.

Om jag kommer hem oskadd så lovar jag att rapportera om resan och lägga upp lite bilder så fort som möjligt :P

Ha de så gött så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0