Cyklandes student

Hejsan!
Nu börjar det flyta på väldigt bra här med bloggandet. Börjar nästan att bli till en rutin. Vet inte om det är så intressant att läsa för andra, men det kan nog bli kul att blicka tillbaka i vinter vad man hade för sig för ett halvår sedan.

Idag vaknade jag klockan halv elva av att telefonen ringde. Själv trodde jag inte att klockan var mer än nio, eftersom jag hade ställt telefonen på väckning då. Skönt att sova, men Erik fick mig att vakna till, och det var ju tur det. Hade en stor kursredovisning klockan ett, som jag fortfarande inte var färdig med. Så Fröken Frida steg upp och fikade för ovanlighetens skull lite frukost. Lite kräm hittade jag i kylen som fick duga bra.

halv tolv anlände jag till skolan och började förbereda mitt arbete. Skönt att man blev klar i god tid innan redovisningen, så man bara kunde sitta och ta det lugnt innan redovisningen.

Uffa uffa, jag trodde det skulle gå fort, men redovisningen tog över två timmar för hela klassen att redovisa. Kan påpeka att vi är 17 st i klassen, och ingen bruka redovisa mer än högst fem min annars.

Efter redovisningen bar det av hemåt igen för att få i mig lite att äta. Pappsen bjöd på kina mat, och sedan åkte jag och plåtade Erik Norbergs studentbild.

Se så fin den blev ;)

Foto: Frida Hjortén

Nu är jag åter igen hemma. Har precis slängt in en tvätt, och funderar på om man kanske ska vara så duktig och städa lägenheten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0