Sena kvällar

Uffa, sent ikväll igen... Sitter ofta vaken länge och pluggar om kvällarna nu. Har varit mycket under den senaste tiden. Imorgon har jag en stor redovisning i svenska B och hantverksteknik D. Nästa vecka ger jag mig ut på praktik, och man kan ju undra vart det bär iväg :P It is up to me!

Ska jobba imorgon och på lördag. Känner mig inte så peppad till det, men det är ju bra att jag jobbar så mycket som möjligt nu, då jag inte vet hur mycket jag kommer att kunna jobba här hemma sedan. På söndag så ska mina och Fridas juniortjejer ha dansuppvisning :) Seniortjejerna får ta och lägga i lite hårdträning nu så att de kommer ikapp dem ;) Tanterna;)

Nä, nu ska jag ta och krypa till kojs så att jag får mig lite sömn innan redovisningen imorgonbitti :)

Sussa lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0