Stressigt men roligt :)

Tjeniksen!
Länge sedan jag skrev ett riktigt inlägg nu. Har haft fullt upp med skola, jobb och träningar. Men jag vill inte klaga för jag har haft det riktigt kul, även om det varit väldigt stressigt under vissa perioder.

Idag har jag redigerat lite bilder som jag tog under förra och förrförra veckan. Timothy, sötnöten fick jag riktigt fina bilder på. Ska höra med bror om jag får lägga upp några bilder och visa.

Senare idag så var jag på stan med Kicki. Köpte ett bh- och trossett. Riktigt fint, kanske lite somrigt men vad gör det. Funderar faktiskt på att gå och köpa det andra settet med som jag tittade på. Den var lite mer vintrig.

Efter vi sprungit runt på stan och jag kommit på att jag kände mig lite hungrig, så gick vi upp på dansen och tränade med seniorerna. En ny dans är på G, och den är riktigt rolig och snygg.

Tänkte passa på och lägga upp en bild på juniorerna som jag och Frida tränar tillsammans, när jag ändå pratar lite om dansen. Riktigt duktiga är dom!


Foto: Julia Sundström

Det är så roligt att föreningen vuxit och blivit så stor på så pass kort tid :) 

Kommentarer
Postat av: Julia

Foto: Julia Sundström :)

2008-11-25 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0