Det är inget som du tror..... Eller?

Ennu en pantdate med Petrus.... Gnugga gnugga Petrus så jag ser vart jag ska komma. När butten åkte på sniskan så for växelspaken ur. Men vad gör det när Petrus frågar: 

- Frida, vilken tror du det går snabbast för? 
- I 1an eller 2an?
- Det ser ut som att han kommer i farten. 
- Åååånneeeeh, det kom på mattan!
- Oj, vilket sprut och vad mycket för den delen
- Har du lite toalettpapper jag kan låna, Frida? 
- Gå hem med dig, det är ju närmare hem till dig än till mig!


Om jag får säga själv, så var det nog inte värre än "Honey, en 30 cm"



Jag tror Petrus är otrogen mot mig. Jag hittade ett sugmäske på halsen. Som bortförklaring fick jag "Jag brukar få så där rött när jag kliar mig." Men vad ska man tro egentligen?

Petrus köpte förresten isglass på PINNE till mig idag. Undrar vad som var i baktanken..... Petrus tyckte så synd om mig eftersom jag ska plugga då sa Petrus " Lova att ta en paus med en isglass och tänk på någonting annat."


F) Jocke säger: (20.01.30)
om man särskriver ditt namn frida till 'fri da' så kan man säga att du heter söndag. eftersom söndagar är man oftast ledig på och är tämligen fri.

Är det någon som vill ha söndag?

Det är inte som du tror! Säg oj vad det kan bli fel ibland!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Isglass lät synnerligen välsmakande. Jag har alltid sett mig piggelin personifierad: frostig utanpå men söt efter några slick och med en pinne i mitten! :D

2008-10-20 @ 02:16:08
Postat av: Lina A

Hahhaha jag har hittat hit och jag håller med dig. Min "honey, en 30 cm" är svårslagen alltså ;D

2008-10-28 @ 22:25:20
Postat av: frida

Haha, ja verkligen :P Jag brukar alltid berätta den för kompisar då vi handlar på subway :P Den är ju klockren! ;)

2008-10-28 @ 22:30:14
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha så otroligt klockrent med "Honey, en 30 cm" :D:D

2008-12-07 @ 21:08:17
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: frida

Verkligen. Men gången du skulle köpa en festis var ganska rolig också ;P

2008-12-07 @ 22:28:39
URL: http://rajdich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0