PINSAMT LUKAS!

Ojojjjojdå, nu blev det PINSAMT LUKAS ännu en gång. Det var banne mig värre denna gång, och inte kunde Petra hålla truten ;)

Appropå Petra och Lukas, hur ska de klara sig i vardagen utan en granne som mig? I fredags när lilla jag stod och lagade mat ropar Lukas och Mårten från vardagsrummet hemma hos mina föräldrar "FRIDA, hur sätter man på tven". Hade det inte för att jag tyckt så synd om dem så hade jag svarat " Håll dig till Petra Lukas!" ;) Men nu ville jag inte sätta Lukas i ennu en PINSAMT LUKAS igen, så då nöjde jag mig med att visa hur man gjorde:D

Du och jag Emil!! Ett kärt barn har många namn eller hur Petrus? ;)



Tänk om detta hade varit du Lukas, då hade det minsann varit PINSAMT ;)


Om jag menade åsnan eller de som packade får du avgöra själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0