Helgen :)

I fredags vaknade jag och upptäckte att jag inte hade ställt alarmet när jag skulle sova kvällen innan, utan ställt om hela klockan. Jag rusade upp, klädde på mig och sprang ner till skolan. väl inne i klassrummet upptäckte jag att det var fel klass som satt där. Så jag frågade läraren "var ha du gjort av min klass?". Hon tittade frågande på mig och sa "Frida jag ska inte ha er förrän om en timme". Kors i taket, så tidig har jag aldrig varit till skolan någonsin tror jag iaf inte sedan jag flyttade in till stan.

Min fest och Petras inflyttningsfest gick galant och kvällen blev väldig lyckad och trevlig. Jag hade oroat mig att den skulle balla ur med tanken på hur många som var bjudna. Men alla lyckades hålla sig lugna och sams med varandra.

Lite bilder från i fredags :)




Lördag
Under lördagen frossade jag och Petra fyllemat som bara den. Pizza till frukost och Max till middag/kvällsmat. Och hur kul var det inte när Petra käkade från fel bricka och åt killens mat som beställt före oss! Mohahha, Stackars kille! Sedan hade vi ett par Gubbar som inte hade något bättre för sig än att sitta och kommentera allt vi gjorde, sa och hur mycket vi skrattade undertiden vi åt.  Och på det kommer det in en kille som alltid när han handlar av mig säger "Du är min favoritkassörska". När han får syn på mig så skriker han rakt ut "FRIDA".. Något förvånad blev jag när jag insåg att han visste vad jag hette. vi bär inga namnskyltar på jobbet och jag har aldrig nämnt mitt namn för honom. "Du är min favorit kassörska på ICA, Du frågar aldrig efter leg på mig, efter att jag sa att du alltid gjorde det tidigare, Nu när jag äntligen vågar så ska jag fråga vad du har för nummer".. Petra började repetera alla siffror jag sa, och tillslut så säger karln "Oj, du hade det längsta nummer jag någonsin varit med om" karln visar  upp sin telefon som har disprayen full med siffror. "Nä det blev nog fel, nu måste vi börja om" säger han. Jag rabbla upp telefonnumret igen och han påpekar att det innehöll väldigt många sexor. "Vad det bra så, och vill du ha kvitto på det?" Karln snor mitt kvitto som ligger på brickan och säger att han måste skynda sig ut så inte fruntimret utanför blir arg på honom.

Söndag
Söndag gick åt till att plugga till samhällskunskaps. Phuu vad mycket det var! Sedan tjockade jag, Kikk och Henke i oss chips och kollade på film (barnhemmet, rätt så bra faktiskt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0