Fredag

Tjeniksen! Vaknade med finväder imorse och bestämde mig för att kliva upp och gå ut och ta en promenad. Han knappt sätta ner fötterna på golvet innan min syster ringde och frågade vad jag skulle göra idag. Vi bestämde att jag skulle åka ut till henne och ta en promenad med henne och Teomina. Men väl ute i Essvik så blåste det så mycket, så vi sköt upp vår promenad till imorgon istället.

Just nu sitter jag i systers säng och tittar till lilla Teomina som sover sött. Ska snart åka och jobba, men jag lova att passa henne fram till dess då Syster har en nagelkund. Går inte att beskriva med ord hur söt hon är :)

Efter jobbet ska jag åka tillbaka hit och äta tacos, MUMMA! Blir nog att jag sover kvar här så hinner vi ta en promenad innan jag börjar imorgon. 


En liten bild där hon bara är några timmar gammal.




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0