På Fötter Igen

Tjeniksen, Igår blev leveransen med bilder till timrå  dans gymnasium klar och levererade. Tjejerna såg överlyckliga ut, och jag tror att de var väldigt nöjda. Kul!

Träningen gick kanonbra igår. Högt tempo, precis som det ska vara! Finslipning på Emmas ramsa och dansen, och sedan började vi på en ny ramsa :) Den kommer att bli hur häftig som helst ;)

Idag har jag skrivit en CV, printat lite bilder m.m på skolan. 

Just nu sitter jag och väntar på mamma som ska skjutsa mig till utbildningen jag ska på. Ska bli så kul :) Kommer att bli en väldigt intensiv helg, men det är det nog värt!

Nu ska jag ta och packa ner skor och kolegeblock och alt annat som jag behöver ha med mig.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0