Då var denna helg slut

Tjeniksen, Då var ennu en helg förbi och imorgon ska jag börja veckan med en ny fotografering.

I fredags var jag och kicki på Oscars och igår spelade jag, Kicki, Niklas och Robbin Buzz har hemma innan det blev en snabb visit på Svenssons.

Fotade även Filippa K, min lilla favorit barnmodell igår och hon gjorde som alltid ett bra jobb!

Idag har jag städat, tvättat och tagit en promenad på 3 timmar ungefär, om inte mer. Sådant underbart väder det varit i helgen får man hoppas på att sommaren kommer att ge oss, men med några grader varmare :)

Fick bilderna från Vemdalen av kicki idag. Si så där nästan ett halvår efter. Men men, vad är det man brukar säga, Bättre sent än aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Julia

man såg ju aldrig din klänning på bilderna... :(

2009-04-27 @ 13:44:14
Postat av: Milla

Fina bilder! :)

2009-04-27 @ 15:34:16
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0