Flitiga Frida

Nu har jag allt varit duktig! Skurat toaletten, dammsugit, diskat, dammtorkat och gått in de nya skorna. Ska snart fylla upp en hink med skurvatten och svabba golvet också. Och när jag ändå är igång så tänkte jag skriva upp mig på en tid i tvättstugan. Flitiga Frida är framme! Men jag känner mig så fruktansvärt rastlös! Håller på att bli tokig!

Fy nu får det bli sommar snart. Vill ut och springa, men det är inge roligt när det är fullt med snö ute. Nä fy, inomhusträning på vintern är det som gäller.

Måste åka till Birsta någon dag och köpa mig en hylla till alla mina skor. Nu när jag gjort mig av med databordet så tänkte jag kanske ställa dit någon form av egen designad skohylla. För det går inte att ha det som jag har nu, lägenheten full av skor överallt. 

Fick nyss ett telefonsamtal om en fotobeställning.

Nä, ska göra ett ryck! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0