Fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag

Tjeniksen! 
Jag tror att provet gick bra. Jag svarade på allt, men sedan om läraren anser att det är rätt eller inte få jag se når jag får tillbaka det.

Måste bara ge beröm till juniorer och seniorer i Sundsvalls Cheerleaders. HUVA VAD VI ÄR BRA PÅ LYFT! Vi är grymma!

Fredagen
Dagen gick fort, och en trevlig utgång på kvällen blev det tillsammans med Mailin, Kicki, Carro och några till. Måste säga att det var första gången jag hade trevligt på lyset. Kanske berodde på att vi var ett ganska stort gäng som var ut, och hade väldigt trevligt tillsammans. Anars så brukar jag tycka att det bara är en massa smäglin där som inte vet hur man ska bete sig.

Lördag
Tog en lång sovmorgon på lördagen och tog en riktigt slappardag. Busade lite med Timothy, kikade på tv och la lite ny koreografi till dansen.

Söndag
Hade jag öppning och det gick riktigt bra. Var inte så mycket tidningsreturer och det var lugnt i butiken. Kicki vad kassörska nummer två som kom, och vi bestämde att vi skulle åka till Birsta efter jobbet.

Väl påväg till Birsta plockade jag fram alla presentkort jag har, och både jag ock Kicki kom fram till att nu skulle det bli shopping på hög nivå ;) Dock så hittade jag inte så mycket, bara en klänning, strumpbyxor och partystrumpor. Gissar på att det blir en helg i Sthlm snart för att inhandla studentklänningen och skor :)

Måndag
Rena pesten var det att kliva upp. En rejäl förkylning hade jag dragit på mig, och feber. Nog brukar jag aldrig klaga på att gå till skolan på morgnarna, men idag kändes det riktigt skönt att få skjuts dit. Skulle plåta Kicki i studion och hon hade bilen.

Plåtningen gick bra, och jag har börjat hitta alla tekniker jag ska använda till projektet :) efter plåtningen hade vi klassråd. Fanns inte så mycket att säga där, men studenten kommer att äga rum på torsdag den 11 juni. Jippi!

Trotts förkylning och lite feber så gick det bra att träna mixgruppen idag. jag säger bara "oj vad många dom har blivit". Får ju knappt plats i lokalen.

Idag
Vaknade klockan sju och trodde att världen höll på att vändas upp och ner. Men så var det inte, i själva verket var det mitt huvud som värkte och en febrig Frida som yrade. Blev alltså en dag i sängen för mig. Dock så tycker jag det är tråkigt, så jag satt mig vid datorn och mixade ihop lie låtar till dansen runt 12 tiden.

Ikväll är det träning, och huva vad jag är sugen, men jag borde ta det lugnt så som jag mår. Har iaf tänkt åka ner och sätta mina juniorer i lite sysselsättning och sedan får vi se hur länge jag orkar stanna.

Nu ska jag ta och vila lite innan det är dags att åka.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: dorion

du svarade inte på sms:et. kollat dina jobbtider på söndag?

2009-02-03 @ 18:50:51
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: yasmine

med mig är det kanon. det ska bli en korsett fotning så ska bli skoj. ush låter inge bra att du är dålig hoppas det går över fort....

stackare massa kramar

2009-02-03 @ 19:13:26
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0