Dumma kunder!

Tjeniksen! Kan nästan tro att jag dog efter jobbhelgen. Fredag och lördag blev det till att jobba över och under söndagens sista timme trodde jag att min rygg skulle gå av! Om kunderna kunde vara så vänlig att sluta ställa dricker upp, vända sträckkoden mot sig och inte ställa upp hundra lika varor så skulle min rygg hålla ett tag till. Fick sex stycken två liters flaskor vält över mig, och det var ju självklart mitt fel som alltid!  Är så fruktansvärt irriterad på dumma kunder! Frågar man "Är det bra så" och kunden svarar att det är det, så är det mitt fel att kunden glömt att köpa cigaretter eller något annat dyrligt. Snälla små dumma kunder, det är inte alltid kunden som har rätt! 

Måndag var det pulkåkning och snöskulptering som stod på schemat. Jag och Frida B gjorde mallen och grunden till ett eiffeltorn. Sedan lämnade vi över finliret till resten av klassen. Den blev riktigt fin och vi får hoppas på en bra placering.

Extraträningen med juniorerna gick bra. Vi satt ihop en ny dans som de ska ha till uppvisningen på torsdag. Mixgruppen lär sig snabbt och föreningen fortsätter att växa!

Tisdagen gick snabbt. mamma och pappa åkte ner till sthlm för att imorgon (idag) åka till Paris. Gjort klar redigeringen av elementet eld till projektarbetet. Nog blev testen lite halvtuff, men den rätta blev ju jättebra :) Har öven börjat på elementet jord, och det är bara lite finlir på den bilden som är kvar. Bara ett element kvar nu eftersom jag blev klar med vattnet förra veckan :)

Träningen igår gick också bra :) Extraträning för juniorerna idag. 

På seniorernas träning lärde Emma oss en ny rolig åtta och nu är även den nya dansen klar! :) 

Idag blev det lite sovmorgon. Vaknade vid tio, käkade lite frukost och började storstäda lägenheten.  Har lite kvar att göra, men jag tänkte ta en liten paus och äta lite gröt nu. Funderar även jag på att åka och sola en sväng om jag hinner innan juniorernas träning.

En liten bild från en träning:






Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Allgren

ååh dom små sötnosarna :D

2009-02-27 @ 13:25:54
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

försök på en kopia av sparks bild eller? Ni lyckades ju inte särskilt bra iaf haha.

2009-04-01 @ 17:39:13
Postat av: frida

Nä, den där var tagen långt före deras!

2009-04-01 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0