Jag tål inte, kan inte äta banta!

Tjeniksen!
Måste bara säga att, fy vad mycket skit man samlar på sig under åren. Har rensat lite i mitt förråd idag, och jag lyckades slänga två stora kartonger och en stor säck med kläder. Lär nog bli mer när jag tar mig längre in i förrådet, men nu orkar jag inte hålla på och jäklas där ute mer.

Hittade ett häfte som det stod "minnen från Essviks dagis" på. Bläddrade igenom det och hittade en text där en fröken skrivit "Detta hade vi roligt åt! Frida lekte i dockvrån en dag och hittade en rosa klänning som skulle knäppas framtill, men Frida ville hellre att den skulle knäppas bak. Hon gick in till Gun i köket för att få hjälp. Klänningen stramade lite över magen, så Gun skojade med Frida och sa: Jag tror du behöver banta Frida. Frida tittade bestämt på Gun och sa: Nä, jag tål inte, kan inte äta banta." Haha, ja så kan det vara när man är liten och är allergisk emot mycket. Trodde antagligen att det var en maträtt då det var vår mattant som sa det.

Nu ska jag ta och fortsätta att göra lite nytta. Ska sätta mig ner och skriva en religionsuppgift.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: julia

Och jag som sa "jag ska till fittan och pippa håret" till "jag ska till frissan och klippa håret" ;D

2009-01-09 @ 21:26:58
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0