Nu drar vi igång snart igen!

Tjeniksen!
Började 11.25 idag, men var redan på skolan klockan nio. Ja eller strax efter. Hade bestämt med Julia att vi skulle träfas tidigare för att skriva klar religions rapporten. Tyvärr blev jag lite sen då jag hade problem med näsblod på morgonen. Börja bli less på detta. Ska nog ta och gör en hälsoundersökning och se hur det står till med luften på jobbet.

Hur som helst så skrev vi färdigt rapporten "Den svenska julen och dess traditioner" idag. Väldigt skönt! Höll sedan på att somna under svenska lektionen, och jag tror läraren la märket till mig undertiden vi tittade på film, då hon efter frågade "Var det någon som somnade" och kollade på mig.

Sedan skulle vi ha religion, men vår lärare hade tydligen tagit semester. Så jag och Julia stannade kvar ett tag för att finslipa på rapporten och sedan blev det genast hemgång. Syster ringde och bjö mig på mat, så då åkte jag ut till henne en stund. Sedan åkte jag och skulle kolla på let´s dance, men trötta jag somnade i soffan.

Trodde jag hade fått fel på datorn förut. Itunes gick att spela, men man kunde inte öppna fönstret. Visade sig att när jag var i mitt tröttaste skepnad under let´s dance, så hade jag dragit ner rutan under dockan på datorn. 

Lagom till att let´s dance var slut, vaknade jag pigg och glad igen, och började lägga ny koreografi till de nya cheerleaderlåtarna. På tisdag drar träningarna igång igen, och då kommer det bli hårdträning med gymnastik, lyft och jumps.


Några bilder från julavslutningen:



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0