Filmkväll med syster

Tjeniksen! Klev upp 7 imorse och började tvätta. Sedan rensade jag förrådet och nu kommer man äntligen in i det igen :P Efter det blev det diskning, rensning av badrumsskåpet m.m. Ja fy vad man samlar på sig saker och ting, men nu ska skiten ut som inte används!

Syster ringde mitt i allt och avbröt min städning med att dra med mig ut till Birsta. Köpte lasyrfärg till mitt bord och nya glödlampor på Ikea. Inte så roliga saker, men inne i Birsta City hittade jag ett riktigt fint underklädsett som också fick följa med hem. Mer saker, huva! Har trotts allt slängt (ska ge bort) en stor sopsäck med kläder nu. Så ett underklädsett bytt emot de är ju helt okej. Har ju så liten garderob i min lägenhet, så jag får inte plats med så mycket. Nästa lägenhet ska jag banne mig ha klädkammare i!!

Till min förtvivlan så sa min kära far att lasyern jag köpt inte går att använda på mitt bord eftersom det redan är behandlat. Men jag ska kika om jag hittar någon färg istället till den. Tycker det ser lite knasigt ut när allt annat i lägenheten är svart och vitt och sedan så är det ett träfärgat bord mitt i allt. Soffan är i och för sig brun, men den gör ju inte att bordet passar in bättre. Nä det det bordet ska bli svart, och det ska även skåpluckorna bli i mitt lilla "kök". Haha, ja jag har svårt för att kalla det för kök när det är så litet. Det är mer ett pentry. Ska lägga upp bilder på lägenheten så fort jag får ordning här. Blir väl lagom tills jag ska flytta ungefär ;)

Efter turen i Birsta åkte jag och syster och handlade lite godis, vindruvor och en Coca-Cola. Åkte sedan vidare och hyrde två riktiga tjejfilmer filmer (Wedding Daze och One last thing). Kan inte påstå att någon av dem var en riktigt bra film. Både jag och syster somnade under "Wedding Daze".

Imorgon ska jag jobba på ICA och även ha möte med de andra tränarna i Sundsvalls Cheerleaders.

Nu blir det sängen!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0