Snabb uppdatering

Tjeniksen!
Lite dålig på att uppdatera nu för tiden, men jag ska försöka bättra mig så som alla andra skriver. Hmm, nä jag tror inte det kommer att bli av. Kommer antagligen att fortsätta i samma takt och skriva långa inlägg lite då och då, och uppdatera med bilder osv.

Juldagen kändes helt kanon fram tills vissa ting inträffade. Men med världens snällaste vän, så ordnar sig allt! Så ännu än gång, jag har spyfobi, så snälla spy gör man på toaletten och inte framför eller bakom mig! Bortsett från denna lilla tråkiga händelse hade vi en helt okej kväll. Bilder kommer snart, så fort jag fått dem.



Mellandagarna gick fort, var på stan, jobbade och åter jobbade. Hann med att hälsa på min mormor, och i sista stund sy en nyårsklänning. Kommer bilder från nyår senare, som ni får se på hur resultatet blev. Svar ja, jag hade på mig klänningen jag hade sytt själv. Kändes lite riskabelt men men.

Nyår firades i Vemdalen, och 12 slaget firades med.. Ja jag har inte så mycket att säga om det, men det borde någon annan ha! Ärlighet och att man håller det man säger, ett litet tips men det verkar visa sträva efter att hålla sig borta från så mycket som möjligt. Jaja, det finns människor till allt har jag märkt.



Igår när jag kom hem ringde jag Linda och hörde om hon ville se på film med mig. Ännu en gång en dålig thriller, vad gör vi för fel? Nä, men förra var helt okej faktiskt. och ingen har hit tills varit värre än den Kicki valde! ;)

Halv tre åkte vi och hämtade Erik, och jag tappade nästan hakan när han sa att han var nykter. Mer förvånad blev jag när han sa att han skulle bli pappa. Fast det var bara ett skämt. LOL, du är så rolig Erik! 

Sedan skjutsade vi hem Linda, åkte hem och surrade lite medan jag bäddade soffan till Erik. Ja, jag har världens underbaraste bäddsoffa, men inatt var min säng så efterlängtad så den skulle ingen annan än jag få sova i.



Klockan åtta i morse klev jag upp och väckte Erik, gjorde varma mackor åt honom, och sedan blev det sängen igen efter att han gått till jobbet. Sov otroligt länge idag, och huva vad skönt det var! Sedan blev det lite pluggning, som jag kommer att få tillbringa morgondagen till, innan jag ska iväg och jobba. Har även bokat tvättstugan så imorgon kommer jag vara väldigt duktig flicka.

Städade lite, hjälpte mamma att handla, lagade mat och sedan åkte jag och hämtade Erik på jobbet. Vilken snäll vän jag är som gör frukost på säng, bju på middag och lät han sova här för att han skulle få lite sovmorgon. Men vad han man inte vänner till för :)

Nu sitter jag och väntar på att Kicki ska sluta se på film, så att hon har tid att surra lite med mig och skicka bilderna. Få se hur länge jag orkar väntar, sängen känns väldigt lockande nu.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0