Snövit och de tre roliga sakerna

Tjeniksen,  Har inte blivit mycket solljus för min hud i sommar, trotts det underbara vädret. Har för den mesta delen legat inne och varit sjuk och när jag väl varit på benen så har det blivit jobb. Men det var väl kanske lite av det som var planerat. Inte att vara sjuk, men att jobba stjärten av mig i sommar oavsett väder och vind och nöjen. 

Har nu jobbat under hela Sundsvalls Gatufest, men jag har ändå hunnit med att knata runt på stan och sett några artister. avslutade min fjärde dag i sträck och har två dager till innan en kort ledighet på två dagar innan jag kliver på jobb igen. Hade det inte varit för min rygg så hade jag tyckt att det var riktigt roligt att jobba nu med tanken på att jag vet att jag jobbar för pengar till något roligt i höst och vår.

Till hösten drar jag, grannen Johan och ett helt gäng till Thailand för att leta reda på Johans biologiska föräldrar. Spännande säger jag, och jag lovar att ta med kamera för att dokumentera! Men innan dess Har Johan lovat att ta fram papperna på föräldrarnas namn så jag kan göra en liten efterforskning redan här hemifrån. (Vet att du läser) Bäst du letar fram papperna nu!

Nästa hållplats blir en make up utbildning i Borlänge som jag kikat ut. Får se om jag får med mig min vän Hannadi också som även redan är duktig på make up.

En till trevlig sak som ska ske är mitt företag som jag ska dra igång. Har inte haft så mycket ork nu på sistone så det har inte blivit så mycket mer än brainstorming i mitt huvud. Men snart ska jag ta och ta tag i det ordentligt.

Ja, nu är det dags för sängen igen. Men innan dess tänkte jag lägga upp en fin bild på mig själv som är tagen av Lennart Schyberg. Det var till hans årliga projekt som gick ut på att fota 365 personer som fyllde år på en var sin dag under året. Temat var hubba bubba tugummi. http://www.schyberg.nu/2009PROJECT/index.html 


Foto: Lennart Schyberg
Modell: Frida Hjortén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0