Cheerleading

Tjeniksen, Idag fick jag lite sovmorgon. Klev upp kl 10.00 och åt lite frukost och satt mig sedan ner och jobbade med lite bilder. Nästan färdig med denna leverans nu :)

Efter det så gjorde jag mig klar för att gå ner och möta kicki på stan. Köpte ett par leggins innan Kicki han bli lite krasslig och ville åka hem.

Väl hemma så åt jag lite mat. Pasta och kyckling :)

Sitter nu och väntar tills det är dags att åka till gymnastikträningen i Borstahov. Första träningen där, så det ska bli spännande att se hur det går för oss.

Här är lite nya bilder från tidigare träningar i vår egen hall:





Igår fortsatt vi att öva på en av våra ramsor. Den är så bra :) Vi har ett par stycken, men jag gillar nog den Emma har gjort bäst :)

Nä, nu ska jag ta och byta om.

Cheer on!

Kommentarer
Postat av: amandah lingefeldt

Emmas ramsa var lätt bäst! :D Coolt lyft det där när hon står i brygga.

2009-04-14 @ 11:51:05
URL: http://aamaandaahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0