Snart Norge

Tjena! Nu har det gått en vecka igen. Kan säga att fredagen var nog en av de värsta dagarna på länge! Huva, ska nog inte skriva så mycket om den, ni kommer bara tycka så synd om mig :P

Blev väck klockan fyra på morgonen av en liten skojjare. Kunde inte somna om, men när jag väl till slut gjorde det så försov jag mig. Stressade till skolan, stressade hem, backade på grannens bil (viste att det skulle ske en "vacker" dag), fick sedan på jobbet en grinig kunde som aldrig gav upp. Och då mena jag aldrig! Ho var in i butiken ett x antal gånger och ratade med alla. Alla svarade henne likt som jag gjort, men hon hade ju förstås fortfarande rätt och alla andra fel!

Väl hemma skrattade jag åt dagen, men ville nästan börja grina när jag upptäckte att jag varit så klantig och glömt att stoppa i kontakten till frysen efter att jag hade dammsugit dagen innan. Ja allt var tinat och det blev inga frysta hallon :(

Många hade nog skitit i att gå på krogen efter en sådan dag, men lilla jag ville inte sitta hemma och deppa över detta. Skit händer, och man har nog varit med om värre :P Men väl nere på krogen tappar Kicki sin mobil. Det var droppen för kvällen må jag säga! Men vi hade trevligt ändå :)

Trodde jag skulle få ligga på soffan och pilla mig i naveln denna vecka, men istället blev det jobb tisdag, onsdag och torsdag. Den ena kunden värre än den andra. Jag måste nog ta och skriva det där "tips till kunden snart" :P

Nu har jag packat färdigt, tror jag. Sitter och väntar på att jag ska få panik och komma på att jag glömt något viktigt som jag inte kommer att hinna med. kl 23.25 går tåget som jag och A-K ska ta till Oslo. 

Roligaste av allt ska nog bli att träffa Eyvind igen! Han har lovat att sitta längst fram, och det hoppas jag att du håller nu :P

Nä nu börjar jag bli lite rastlös, ska nog ta och kika så jag fått med mig allt och sedan blåsa håret.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0