Lördag, Söndag, Måndag och Tisdag

Tjeniksen, Nu blev det ett litet uppehåll här igen. Lördag kväll spenderade jag först tillsammans med min bror och hans vänner, och sedan tillsammans med B och co. Hade riktigt trevlig trott visa tråkigheter. Vi gick sedan ner på Stadshuset, men blev inte kvar där så länge. Mötte upp S och gick på Olearys en sväng innan några blev hungriga och ville gå på Max.



I söndags blev det pizza och film med P och sedan blev det en hel del pluggande.



Måndag hade vi studentfotografering, och nog slog vi rekord med att vara hela åtta stycken av sjutton. Efter det skjutsade jag Bea till skolan och sedan åkte jag hem och åt lunch med pappa.

Sedan var det bara att fortsätta tokplugga till samhällsprovet. Skickade även in bokrecensionen. Tog en liten paus och gick på styrelsemöte. Nu kan jag lova att det är mycket på G för Sundsvalls Cheerleaders. 

Sedan när jag kom hem igen var det bara att fortsätta plugga, plugga och plugga. Och jag må säga att detta kommer jag inte sakna efter studenten!


Idag när jag vaknade kändes det inte alls bra. Hade suttit vaken länge och pluggat, och när jag skulle sova hade jag bara ångest för att jag inte pluggat mer. Hade fruktansvärt svårt att somna och när jag vaknade upptäckte jag att jag blött näsblod dessutom.

Kilade ändå ned till skolan och gjorde det där förbaskade provet. Julia distraherade mig en aning med att börja ställa en massa frågor till läraren, men jag tror jag fick till det ganska bra ändå.

Nu har jag ordnat med lite inbjudningskort, ramat in bilden till utställningen, skickat filerna, pintat ut loggboken till projektarbetet samt printat lite fler beställningar.

Nu sitter jag och väntar på Linda, Marcus och lilla Teomina. Ska äta lite "lunch" med dem och sedan ska de få välja ut vilken bild jag ska ta av dem jag fotade i fredags på dem :) Kanske lägger upp den här senare.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Chefen

Han säger en sak och det står en annan sak i boken. Blir så arg! :(

2009-05-12 @ 22:37:20
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0