Filippa K

Tjeniksen, Nu har det snart gått en vecka till sedan jag skrev senast. Tiden går så fort och nu är det inte alls långt kvar till studenten.  Lite blandade känslor inför den. Kommer att sakna studion fruktansvärt mycket och tro det eller ej så kommer jag även att sakna våran dåliga skrivare. Ska dock bli väldigt skönt att slipa alla basämnen med prov och läxor. Kommer inte heller att sakna de långa genomgångarna man lätt somnar under eller den dåliga skolmaten som vi sopade för länge sedan. 

Nu sitter jag här på skolan igen, och för en gångs skull har jag inget att göra fast jag egentligen borde göra mycket. Halva arbetena är hemma, och andra hälften har jag antingen inte gjort eller så ligger de här i datorn någon stans. Är på tok för trött för att ta reda på vilket! Skulle just nu bara vilja kila hem, men jag har en fotografering kl 14.00. Aja, det är ju iaf roligt, men väntan känns så lång och tråkig.

När jag ändå bara sitter här så tänkte jag ta och passa på och visa lite bilder på Filippa K

    


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0