Första snön

Hela Sundsvall deppar, men lilla jag peppar!  Har börjat tappat räkningen över hur många som blivit deprimerade idag då första snön kom. Men herre min mjukglass, ni ska alltid ha något att klaga över. Antingen är det för varmt eller för kallt, för lite snö, för mycket snö eller för lite snö. Sommar eller vinter. Nä, skärpning tänk på något roligt istället!
Ska snart åka och hämta upp Emma och sedan åka iväg och undervisa motionsgruppen. Idag står det dans på schemat, men jag lovar att dom kommer att tjata om att flickis och handvolter.
Sowgruppen har jag mycket planer för ikväll. Få se om vi hinner med allt :)
Men nu måste jag hämta upp Emma.
Ha det så fint!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du! Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel =)

Ta hand om dig!

2009-11-05 @ 17:56:36
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-11-05 @ 18:24:25
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0