Rubrik

Tjeniksen, Sitter nu ute hos min syster och nojar mig för att jag hade så brottom igår att jag åkte ifrån kameran. Har busat med Teomina hela morgonen, men nu sover hon sött i sin säng. Tar på krafterna att busa med moster ;)
Veckan som varit:
Torsdagsträningen var nog en av de roligaste träningarna på länge vi haft. Vi blev gästad av Karin som tävlat i Cheerleading och som nu flyttat upp till Sundsvall och gärna vill komma och träna med oss. Vi gick igenom lite tekniker i stunt, tränade på nya ramsan och rockstar dansen :)
Fredag jobbade jag som vanligt och även på lördag. Efter jobbet på lördag fick jag sällskap av Milla. Känns som om det var hundra år sedan vi träffades! Jag demonstrerade lite produkter för henne som jag säljer medan vi gjorde oss klara för en utekväll. Sedan åt vi på Texas och efter det bra det av till Emma som fyllde år. Hade en riktigt trevlig kväll!!
Jag och Milla :)
Söndag hade jag sminkparty för några tjejer ur laget med mina underbara produkter, eller vad säger ni?
Med tanken på hur mycket varje tjej handlade för så är det nog ett svar på att de också gillar dem:)
På måndag tog jag en rätt lång sovmorgon. Huva, love it! Pluggade lite produkter och lyckades också sälja lite i farten. Lite senare tog jag en promenad ner till Dance World för att hämta upp min söta lilla myra, Teomina och gick en sväng på stan medan syster undervisade. Följde sedan med ut till Essvik och sov här ute.
Så nu sitter jag och är barnvakt åt en sovande myra medan syster fixar naglarna på min jobbarkompis från ICA.
Hmm, blir irriterad! Varför fungerar det inte att göra radbyte på bloggen? Så fort jag trycker på publicera så smetar all text ihop sig. Det ser ut som om jag aldrig har hört talas om styckeindelning.

Kommentarer
Postat av: Milla!

Tack för en underbar helg vännen! <3

2009-10-15 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0