En dag så...

Tjeniksen, Det har blivit väldigt långt mellan gångerna jag skriver nu. Men med tanken på hur dålig jag har varit under sommaren att uppdatera så är det nästa ett kors i taket på hur tätt det är mellan detta inlägg och förra.
Idag började min arbetsdag klockan 07.30 på ICA. Gick riktigt bra att kliva upp på morgonen, men jag hann inte mer än att sätta mig i bilen och kände att jag innerligt skulle behöva avbryta mitt pass tidigare än planerat. Kände mig febrig och frusen, och inte gjorde det hela saken bättre med att temperaturen i butiken låg på 17 grader. Jaja, tänker nog många, men på det så hakade utter dörrarna upp sig och vägrade gå igen. Tur att en av mina arbetskamrater fixat en filt till kassan som man kan linda in benen i.
De första timmarna var katastrof. Kände mig som en riktig bitter kassörska som knappt orkade heja på kunderna. Var helt slut, och då menar jag inte trött utan slut i kroppen. Men en snäll arbetskamrat gav mig en ipren och sedan började det vända lite. Kors i taket att jag svalde den eftersom jag inte tycker om att ta sådana tabletter. Men jag kände att idag har jag verkligen inte råd att vara sjuk. Brist på tid helt enkelt. Annars brukar jag inte vilja ta dem eftersom så länge jag står på benen så ger jag gärnet, och med en sådan i kroppen som döljer alla tecken på att man egentligen borde ligga hemma i sängen så är det lätt hänt att man får betala senare och mycket värre. Men men, denna gång gick det bra iaf!
Jag jobbade mitt pass ut till klockan tre, och sedan åkte jag direkt vidare in till stan för att möta upp en dam som jag i samarbete med en annan dam ska jobba för. Nu blir ni allt nyfiken? ;) Vi åkte vidare till Matfors och hade ett genomgående möte om kommande arbete. Ser riktigt lovande ut :)
Efter det bar det väg hem, slängde snabbt i mig något att äta och sedan åkte jag direkt ner till John Bauers gymnastiksal  för att undervisa cheerleading. Grymt kul!
Efter träningen så hälsade jag på pappsen och mammsen en sväng, och nu är jag äntligen hemma efter en lång dag. Imorgon är jag ledig från ICA, så då ska jag ta tag i lite saker och sedan på eftermiddagen har jag en ev två fotograferingar :)
Nu ska jag bara ta det lugnt, slå mig ner i soffan och titta på dagen Andra Aveny avsnitt.
Och till er som uppfattar mig som om jag klagar på att jag jobbar varje dag och inte har någon tid över: Den som jobbar för något bra jobbar aldrig för hårt! Klart jag vill ha en förändring, och det är det jag jobbar så hårt för. Jag är lycklig får att jag har jobb och som kan hjälpa mig till dit jag vill nå.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Milla!

Hello sunshine :) Ja verkligen..guu vad mysigt det var <3 Haha nyår..inget planerat än vad jag vet..får se om det blir Sundsvall eller Härnösand :P Vad har du för planer? ;D

2009-10-12 @ 11:47:41
Postat av: Frida

Vad är det för produkter du säljer? :) hoppas allt är bra. Kram kram

2009-10-15 @ 10:01:30
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0