Phuuuuu

Uffa!!! En dröm om en härlig vardag, men rutiner men ändå inte så att det blir tråkigt. Har så otroligt mycket idéer som jag vill göra verkliga, men just nu tar jobben upp all tid. Har knappt tid att gå på toaletten känns det som ibland. Nog tycker jag att det är roligt när det händer och man gör saker hela tiden, men som en god vän sa "man måste leva också!!" Jaja, det ordnar sig snart :)
Har hur som helst inte gjort så mycket mer på sista tiden mer än att jobba. Hade en kund för ungefär en vecka sedan som sa "Huva, du verkar jobba varje dag, och är det inte här så är det någon annan stans". visserligen är det sant, men den som jobbar för något bra, jobbar aldrig för hårt :)
Igår var jag och tittade på en underbart fin lägenhet. Låg på sjunde våningen med en otrolig utsikt, total renoverad, och ingen hade bott där. Helt underbar bortsett från att jag vet att om jag skulle flytta in där så skulle jag vara less efter en vecka med att snubbla över mina blixtrar, stativ med mera. Nä huva, jag behöver något större.
Nä nu ska jag ta och sova. Har en arbetsdag från 10.00-20.30 imorgon, om inte längre.
Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Julia

Grrrrreat! Nu när jag läste inlägget kom jag på att jag helt glömde bort att komma till s-vall för den där mötesgrejen

2009-10-02 @ 14:07:51
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: Runar

Du ska vara glad att du har så pass mycket jobb som du har, många som försöker med sitt liv får inte ens ett jobb.

2009-10-06 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0