8 månader

Hejsan! Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Min mamma ringde mig idag och skällde för att jag inte skrivit på länge. Hon vill ju veta vad jag gör om dagarna här nere i huvudstaden:)

I fredags kom mamma, pappa och Mattias hit på ett litet spontant övernattningsbesök. Synd bara att de endast kunde stanna i en natt!! KOM OCH HÄLSA PÅ SNART IGEN!!!

I lördags kom Angelica på besök, och det blev hemgjord pizza, lite wii-spelande och en film :) ......Och till helgen kommer hon igen :)

Söndag, måndag, tisdag och idag har jag jobbat på Kids Studio :)

Idag firar jag och älsklingen 8 månader tillsammans. Det firades med att hjärtat lagade mat, och nu tittas det på landskampen mellan Sverige och Tyskland :)

Ha en fin kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis till 8 månader! :)



Jag äter frukost varje dag, men nu går jag innan frukost så jag hoppar inte över det. Jag vet allt om hur man ska äta ;)

2010-11-17 @ 20:54:43
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0