Snöstorm

Goddag!

Nu har jag jobbat tre intensiva dagar och känner mig välförtjänt av lite ledighet. Men jag önskar jag kunde ge mitt älskade hjärta några lediga dagar av mina!! Han jobbar alldeles för mycket och intensivt enligt mig.

Jag började denna dag med att ta en lång sovmorgon! Det är snöstorm ute, så det kändes skönt att ligga kvar under varma täcket extra länge. Jag trodde nästan våra fönster skulle blåsa in i lägenheten.

Ja nu har den efterlängtade snön kommit igen. Jag tycker egentligen bättre om sommaren, men nu de senaste veckorna så har den varit så grått och trist ute så jag har faktiskt längtat lite efter snö.

Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Julia

Snöstormen kommer till oss snart ;)



Kameran är på auto så då borde den ställa in allt rätt själv ;) ;) Filmen filmades med min mobil... Icke bra :(

2010-11-09 @ 15:24:54
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej, jag vet inte bättre! Jag lärde mig inte ett skit om kameran på foto :/ Den här kameran råkar vara en nybörjarkamera som jag inte riktigt visste men jag behöver ingen avancerad. Den är konstig när man ska ställa in allt själv. Jag fattar inte riktigt beskrivningen i anvisningen men jag brukar köra på auto vid sådana tillfällen, för ska jag fota med avancerade inställningar blir det inte bra, för min kamera är cp :/



Dessutom har jag olika inställningar att välja mellan vid olika slags fotograferingar, som sport, landskap, porträtt etc

2010-11-09 @ 16:08:30
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0