Fredagsmys

Hallåj, idag är det fredag och det har varit väldigt lugnt på jobbet. Alldeles för lugnt! Men tur är så har vi mycket att göra ändå:)

Idag har jag suttit och jobbat med beställningar hela dagen lång, men imorgon hoppas vi på full rulle när Monday Morning premiären drar igång.


Kristian är på Firmafest ikväll, så jag får ha freeedagsmyyyys för mig själv. Rätt så skönt ändå att vara själv.... IBLAND! Jag har tänt lite levande ljus, köpt ostkrokar och tänkte bara dega i soffan hela kvällen :)

Imorgon blir det till att börja en timme tidigare och jobba en timme längre än vanligt eftersom premiären för Monday Morning är. Men den timmen får jag dra av någon annan gång då jag behöver sluta tidigare eller börja senare :)

Nu är det dags för freeeeedagsmysssss!

Kommentarer
Postat av: Julia

[email protected]



Du behöver inte redigera. Det skulle underlätta om jag fick dina kontaktuppgifter på blogg.se så kan jag fixa hela designen.

2010-10-15 @ 21:20:43
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag kan inte öppna mejlet

2010-10-15 @ 21:41:33
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0