Ny design!

Go kväll!
Min myskväll bestod av levande ljus och datorn. Har Chattat lite med min kära moder på facebook och jobbat lite på kids Studios hemsida :)  Jag har dessutom fått min design omgjort här på bloggen av Julia Sundström (www.spjulia.blogg.se). Vad tycker ni? Jag älskar den :)

Nu tänkte jag ta och kika om älsklingen har någon bra film på sin dator att somna till. Han ringde förut och sa att han skulle komma hem sent, och killa mig tills jag vakna...NÄ, det får han inte göra! Imorgon ska jag jobba, och vill gärna inte bli störd i min sömn! Däremot så har han lovat en Kristian&Frida-kväll imorgon :) Få se hur pigg jag är, om jag orkar hitta på något spännande :)

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att du är nöjd :D

2010-10-16 @ 00:16:35
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0