icook knivar

Idag har jag allt slitit på bra här hemma, så jag vill ge mig själv lite extra beröm. Har nu vikt ihop och sorterat all tvätt jag tvättade imorse, storstädat lägenheten och gjort iordning middagen som blev en pasta och kycklingsallad. Muuuummmms :)

Vad vore jag i köket utan mina icook knivar? Förmodligen sur och grinig! Tidigare använde jag knivar från IKEA som man var tvungen att såga eller hugga grönsakerna isär med. Med iCook knivarna behöver jag bara släppa dem över grönsakerna eller vad jag nu vill skära, så faller de isär :) Men man får passa sig så att inte fingrarna är ivägen, för dom är riktigt vassa. Jag gillas dessutom tyngden på dem också, känns att det är ett kvalité märke!!

Dessa knivar kan DU beställa av mig.

iCook-knivarna är oumbärliga i det moderna köket. Knivsatsen består av fem knivar med smidd stålklinga som är sköna att använda och som kombinerar styrka med bra balans. Den översta delen av kniven är böjd och ger därmed ett bättre grepp och knivens skaft har en specialdesignad böjning på undersidan som ger bättre kontroll och stabilitet – i synnerhet när du skär stora och hårda livsmedel. Knivsatsen levereras i en knivlåda som skyddar knivarna och gör det enkelt att hitta rätt kniv.

Pris inkl. moms: 3 306,00 SEK / 5 knivar

Knivarna säljs även separat:

Artikelnummer 102713 – kockkniv pris inkl. moms: 972,00 SEK

Artikelnummer 102710 – santokukniv kockkniv pris inkl. moms: 897,00 SEK

Artikelnummer 102711 – brödkniv pris inkl. moms: 859,00 SEK

Artikelnummer 102714 – skalkniv pris inkl. moms: 486,00 SEK

Artikelnummer 102712 – pettykniv pris inkl. moms: 685,00 SEK


100% Nöjdkundgaranti

 

 


Bjuder på en bild på salladen :)

Innehåll:
Isbergssallad
Kvisttomater
Gurka
Fetaost - Apetina
Italiensk pasta - PENNE RIGATE
Kyckling (Stekt i Caj P.)
Majs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0