Tallin

Goddagens!

Förrförra veckan från torsdag till söndag åkte jag och hjärtat iväg på en mysig weekend tillsammans. Jag hade ingen aning om vart vi skulle eller vad vi skulle göra. Bara att han och jag skulle göra något tillsammans och att jag inte fick jobba under dessa dagar. Det hela visade sig vara en weekend till Tallin med båt och spa-hotell. Vi hade det hur mysigt som hellst!

Jag på båten på vid middagsbuffén på väg till Tallin
Älsklingen på hotellrummet i Tallin
Jag på hotellrummet i Tallin. Måste säga att dom har en aning udda stil på inredning. Men det var fräscht och lite coolt ändå :)
En macka jag åt till lunch.
Jätte god efterrätt :)
Poolen. (bild lånad från google.se)
Hotellet från utsidan. (bild lånad från google.se)
Utsikten från våran hytt på väg hem till Stockholm.
En fruktkorg stod och välkomnade oss in i hytten, samt att en skyllt på den fyllda minibaren med att all dryck ingick :)

Jag rekommenderar varmt en kryssning till Tallin som en avkopplande liten semester.

Kommentarer
Postat av: Julia

Mysigt :)

2011-08-09 @ 00:48:54
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: jossie

var på exakt samma hotell vecka 32 :p asnice!

2011-09-01 @ 19:42:50
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0